یـہ ᓄـهر ᓄـاهے تڪ

Menu

HomE ProfiLe
PosTs DesiGn
About



Friends

  • ghalebhaa
  • ابزار وبلاگ
  • خرید لایسنس نود32
  • دنیای نگین و الی..
  • چند متر مکعب عشق
  • ♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥
  • (◕‿◕) همینیــــ ... که هست (◡‿◡)
  • ازتو نه از خودم پرم..
  • ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́ ̈́ẗ́ä́r̈́ḯn̈́ ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́
  • یه دخی تتلیتی
  • دخدر جهنمی
  • تلخی شب
  • בـפֿـۓ عصبۓ ...
  • دخترک جهنمی
  • پسران سیگاری
  • gallery M!TrA
  • دخترخاص
  • ✿هر چی تو فکرشو بکنی✿
  • یه دخمل روانی شایدم منگول
  • درررررررهم
  • dizniland
  • سایت رسمی هوادارن مرتضی پاشایی
  • ♥♥♥خنده بازار♥♥♥
  • سارا یکتا
  • اين داستان براساس واقعيت است
  • ...❤❤عطر شقایق ها❤❤...
  • ☺♥تفریحی♥☺
  • بــــــ♥ـــــاران
  • کنارم بمان کنارت هستم..
  • ✓✿●•·ضد دخـــتـــر ضد پــــــســـر✓✿●•·
  • دنیام ♥ پر ♥ احساسه
  • صرفا جهت خنده(داداش احسان)
  • +18
  • ♥ ☺ ☻ این جا همه چی پیدا میشه☻☺♥
  • ✿ قربوטּ بچــہ هاے بامرام ✿
  • ♥ وبلاگ مجید اصغرزاده ♥
  • عاشق خسته........
  • ɮɨӄɦɨǟʟ
  • ردیابی ماشین
  • حمل هوایی ماینر از چین
  • لیزر دوچرخه
  • هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
  • جلو پنجره لیفان ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند

    منو با عنوان  یه مهر ماهی تکو آدرس fatemeh2020.LXB.ir لینک کن و خبر بده بلینکمت..اکی!!!میسی!!







    Authors

  • FATISA

  • Codes


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 6
    بازدید ماه : 91
    بازدید کل : 1646
    تعداد مطالب : 56
    تعداد نظرات : 1153
    تعداد آنلاین : 1



    نه..
    دو شنبه 18 خرداد 1394 | 19:40 | FATISA |

     

     

    به تَنِ مَن لِباسِ خِفَّت نِمیاد ×!
     
    مَن زِندگی رو با آه و حسرت نِمیخوام ~!
     
    من میمیریم تو تَلخیایِ دُنیایِ خودم ولی یه ذَرّه اَز دُنیایِ شُماها لِذَّت نِمیخوام

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    tamanna
    ساعت13:59---1 تير 1394
    برادرم
    ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم….
    ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم….
    ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم….
    سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ….
    اما میخای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم
    خدا شاهده نمیتونم

    پاسخ:تو حودتو ازیت نکن خخخ



    davood
    ساعت20:28---20 خرداد 1394
    به ما نمیخوری اگر بخوری جر میخوری
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .سیییییییییک تیر


    ♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
    ساعت22:08---19 خرداد 1394
    اگر دیدی مردی سینشو سپر کرده سرشو بالاگرفته زبونشو دراورده

    تعجب نکنید نگران نباشید

    اصلا اتفاق مهمی نیوفتاده

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    داره زیپ شلوارشو میکشه بالا

    اخرین بارتون باشه که ریمل زدن دخترارو مسخره میکنید
    پاسخ:خخخخخخخخخ!!پوکیدم خخ!!


    مجید اصغرزاده
    ساعت17:43---19 خرداد 1394
    سلام فاطمه جان خوبی؟ من فقط لاین دارم که یکماه نمیشه درستش کردم. اگر تو لاین هستی ایدی لاینم رو بدم خبرم کن
    پاسخ:نه من با لاین حال نمیکنم خیلی خز شده فقط اینستا دارم ..


    مجید اصغرزاده
    ساعت17:42---19 خرداد 1394
    عشق كوتاه است وُ
    فراموشى
    چقدر طولانى…

    – پابلو نرودا


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه: