یـہ ᓄـهر ᓄـاهے تڪ

Menu

HomE ProfiLe
PosTs DesiGn
About



Friends

  • ghalebhaa
  • ابزار وبلاگ
  • خرید لایسنس نود32
  • دنیای نگین و الی..
  • چند متر مکعب عشق
  • ♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥
  • (◕‿◕) همینیــــ ... که هست (◡‿◡)
  • ازتو نه از خودم پرم..
  • ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́ ̈́ẗ́ä́r̈́ḯn̈́ ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́
  • یه دخی تتلیتی
  • دخدر جهنمی
  • تلخی شب
  • בـפֿـۓ عصبۓ ...
  • دخترک جهنمی
  • پسران سیگاری
  • gallery M!TrA
  • دخترخاص
  • ✿هر چی تو فکرشو بکنی✿
  • یه دخمل روانی شایدم منگول
  • درررررررهم
  • dizniland
  • سایت رسمی هوادارن مرتضی پاشایی
  • ♥♥♥خنده بازار♥♥♥
  • سارا یکتا
  • اين داستان براساس واقعيت است
  • ...❤❤عطر شقایق ها❤❤...
  • ☺♥تفریحی♥☺
  • بــــــ♥ـــــاران
  • کنارم بمان کنارت هستم..
  • ✓✿●•·ضد دخـــتـــر ضد پــــــســـر✓✿●•·
  • دنیام ♥ پر ♥ احساسه
  • صرفا جهت خنده(داداش احسان)
  • +18
  • ♥ ☺ ☻ این جا همه چی پیدا میشه☻☺♥
  • ✿ قربوטּ بچــہ هاے بامرام ✿
  • ♥ وبلاگ مجید اصغرزاده ♥
  • عاشق خسته........
  • ɮɨӄɦɨǟʟ
  • ردیابی ماشین
  • حمل هوایی ماینر از چین
  • لیزر دوچرخه
  • هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
  • جلو پنجره لیفان ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند

    منو با عنوان  یه مهر ماهی تکو آدرس fatemeh2020.LXB.ir لینک کن و خبر بده بلینکمت..اکی!!!میسی!!







    Authors

  • FATISA

  • Codes


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 6
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 11
    بازدید ماه : 96
    بازدید کل : 1651
    تعداد مطالب : 56
    تعداد نظرات : 1153
    تعداد آنلاین : 1



    ناراحتما..
    یک شنبه 10 خرداد 1394 | 17:10 | FATISA |

     1432980604047.jpg

     

    ناراحتمااااااااااا ولی بازم خل بازیام سرجاشه...



    نظرات شما عزیزان:

    sh
    ساعت20:42---15 خرداد 1394
    dus nadaram khnumamo kasi bebine aksato bardar ham az inja ham az insta
    پاسخ:به من ربطی نداره شما رو خانومتون حساسین من خانومت نیستم که!!


    baran kocholo
    ساعت14:14---14 خرداد 1394
    اصن خل بازی ویژگی بارز دختراس.بهله

    پاسخ:عاره باو دختری که خل نباشه اصن دختر نیست ...پسره!!خخخخ



    sadegh
    ساعت23:56---12 خرداد 1394
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم می آید می ماند و به تنهاییم پایان میدهد! آمد رفت و به زندگی ام پایان داد ♥
    پاسخ:توام مثل من ناراحتی..؟


    ضد دختر|ضد پسر|ترول|عکس خنده دار|
    ساعت23:11---12 خرداد 1394
    خخخخخخ

    پاسخ:



    ♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
    ساعت20:09---12 خرداد 1394
    دختر همكلاسيمون ته كلاس نشسته بود ميخواست كنفرانس بده



    استاد ميگه خانم بيا جلو كنفراستو بده.



    دختره ميگه ميشه از پشت بديم استاد از جلو سختمونه!





    بچه ها ريدن از خنده دستگيره ها آب شدن...




    حالا جالب ترش اينه استادم برگشته ميگه چند بار از جلو بدي عادت ميكني منم كمكت ميكنم!


    پسراي كلاس كه نارنجك بستن رفتن واسه خودكشي از خنده.
    پاسخ:خخخخخخخخخخ!


    امیر
    ساعت15:38---12 خرداد 1394
    خوش برگشتی
    خوشحال شدم برگشتی
    ولی تو چرا اینجوریی خخخخخ
    خرداد همه میرن تو میای؟؟؟خخخخ
    پاسخ:من همه نیستم من منم با همه فرق دارم هه!


    ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
    ساعت13:54---11 خرداد 1394

    سلامتی روزی که
    موبایلم ← خاموش..
    اتاقم ← تاریک..
    لباسم ← سفید..
    پروفایلم ← empty room..
    خودم ← تو تابوت..
    ی تیپی مخوام بزنم خفن..
    از پارچه ای به نام کفن..
    اون موقع میشم عزیز دل همه
    پاسخ:نگو ابجی..ناراحت شدم خفن...گگگگ


    мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
    ساعت21:59---10 خرداد 1394
    خخخخخخخخ میتو
    پاسخ:میسی عزیزم که بهم سریدی فدا مدا با کلی ادا مدا..!


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه: