یـہ ᓄـهر ᓄـاهے تڪ

Menu

HomE ProfiLe
PosTs DesiGn
About



Friends

  • ghalebhaa
  • ابزار وبلاگ
  • خرید لایسنس نود32
  • دنیای نگین و الی..
  • چند متر مکعب عشق
  • ♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥
  • (◕‿◕) همینیــــ ... که هست (◡‿◡)
  • ازتو نه از خودم پرم..
  • ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́ ̈́ẗ́ä́r̈́ḯn̈́ ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́
  • یه دخی تتلیتی
  • دخدر جهنمی
  • تلخی شب
  • בـפֿـۓ عصبۓ ...
  • دخترک جهنمی
  • پسران سیگاری
  • gallery M!TrA
  • دخترخاص
  • ✿هر چی تو فکرشو بکنی✿
  • یه دخمل روانی شایدم منگول
  • درررررررهم
  • dizniland
  • سایت رسمی هوادارن مرتضی پاشایی
  • ♥♥♥خنده بازار♥♥♥
  • سارا یکتا
  • اين داستان براساس واقعيت است
  • ...❤❤عطر شقایق ها❤❤...
  • ☺♥تفریحی♥☺
  • بــــــ♥ـــــاران
  • کنارم بمان کنارت هستم..
  • ✓✿●•·ضد دخـــتـــر ضد پــــــســـر✓✿●•·
  • دنیام ♥ پر ♥ احساسه
  • صرفا جهت خنده(داداش احسان)
  • +18
  • ♥ ☺ ☻ این جا همه چی پیدا میشه☻☺♥
  • ✿ قربوטּ بچــہ هاے بامرام ✿
  • ♥ وبلاگ مجید اصغرزاده ♥
  • عاشق خسته........
  • ɮɨӄɦɨǟʟ
  • ردیابی ماشین
  • حمل هوایی ماینر از چین
  • لیزر دوچرخه
  • هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
  • جلو پنجره لیفان ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند

    منو با عنوان  یه مهر ماهی تکو آدرس fatemeh2020.LXB.ir لینک کن و خبر بده بلینکمت..اکی!!!میسی!!







    Authors

  • FATISA

  • Codes


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 36
    بازدید دیروز : 30
    بازدید هفته : 91
    بازدید ماه : 192
    بازدید کل : 1850
    تعداد مطالب : 56
    تعداد نظرات : 1153
    تعداد آنلاین : 1



    من....
    یک شنبه 19 بهمن 1393 | 17:17 | FATISA |
    من اینجوریم...

    اخلاقم گند؟؟؟به خودم مربوطه...

    غرورم ازحدگذشته؟؟؟ب خودم مربوطه...

    تموم زندگيم خودخواهانه اس؟؟؟زندگيه خودمه...

    ازعده اي متنفرم؟؟؟ب خودم مربوطه...

    نگاهام به افق دوخته؟؟؟چشماي خودمه...

    ازچيزي خوشم نمياد؟؟؟سليقه ي خودمه...

    صداي خنده هام ازحدعادي بلندتره؟؟؟خوشحاليه خودمه...

    عده اي روبه فراموشي سپردم؟؟؟؟حافظه ي خودمه...

                   

     ♥ دلم♥ ميخواداين جوري باشم...

                    مجبوربه تحمل من نيستي...

             

    ___________________________________________________________________

     

     

    ببیـــــــن منــــــــــو
    برای رسیـــــــدن به من باید دست وپا بزنی
    زنگ و اس ام اس رو که همه میزنــــــن:|
    اره فداتشـــــــمــ ...



    نظرات شما عزیزان:

    مروارید
    ساعت19:56---8 اسفند 1393
    لاااایک

    ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
    ساعت12:01---26 بهمن 1393
    Like

    zahra
    ساعت0:29---23 بهمن 1393
    اجی بهم سر بزن آپم
    پاسخ:وقت کنم باشه


    معبر سایبری پایگاه کوثر1
    ساعت20:34---22 بهمن 1393
    خدایا ، ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﻟﺬﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ که ﮔﺎﻩ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ

    ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ هیچگاه ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﮕﺮﺩﻧﺪ !



    mr.hossein
    ساعت11:24---22 بهمن 1393
    کوفت بگیرم؟؟منو باش به فکر تو بودم
    پاسخ:برو بابا..


    zahra
    ساعت0:15---22 بهمن 1393
    سلام.آبجی جونم بخدا نتم قط بود الان اومدم نظرارو تایید کردم.مرسی از حضورت توی وبم.....این پسستتوووو خیلی دوس میداشتمممممممممممممممم..عالیییی یییی بود
    پاسخ:mer30


    mr.hossein
    ساعت22:37---21 بهمن 1393
    سلام.خوبه بازم ادامه بده مطابت به دل میشینهاما حالا چرا انقدر عصبانی کسی چیزی گفته بگو خودم بزنمش شما فقط عکسشو بده
    کوفت بگیری ..!!


    zahra jOon
    ساعت17:04---21 بهمن 1393
    سیگار هم نشدیم

    یکی معتادمون شه

    نتونه ترکمون کنه!

    هعییییی...


    مظاهم
    ساعت23:21---20 بهمن 1393
    سلام.خوبه که خودتو شناختی آفرین

    ✓✿●•·ضد دخـــتـــر ضد پــــــســـر✓✿●•·
    ساعت22:22---20 بهمن 1393
    مبارکت باشه اخلاقت


    مهتاب
    ساعت21:12---20 بهمن 1393
    آوررررین

    fatemeh77
    ساعت19:18---20 بهمن 1393
    liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike dare



    پریناز
    ساعت19:09---20 بهمن 1393
    براووو خیلی عالی بووووود ممنون میشم اگه بهم یه سر بزنی
    پاسخ:چشم!


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه: