یـہ ᓄـهر ᓄـاهے تڪ

Menu

HomE ProfiLe
PosTs DesiGn
About



Friends

  • ghalebhaa
  • ابزار وبلاگ
  • خرید لایسنس نود32
  • دنیای نگین و الی..
  • چند متر مکعب عشق
  • ♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥
  • (◕‿◕) همینیــــ ... که هست (◡‿◡)
  • ازتو نه از خودم پرم..
  • ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́ ̈́ẗ́ä́r̈́ḯn̈́ ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́
  • یه دخی تتلیتی
  • دخدر جهنمی
  • تلخی شب
  • בـפֿـۓ عصبۓ ...
  • دخترک جهنمی
  • پسران سیگاری
  • gallery M!TrA
  • دخترخاص
  • ✿هر چی تو فکرشو بکنی✿
  • یه دخمل روانی شایدم منگول
  • درررررررهم
  • dizniland
  • سایت رسمی هوادارن مرتضی پاشایی
  • ♥♥♥خنده بازار♥♥♥
  • سارا یکتا
  • اين داستان براساس واقعيت است
  • ...❤❤عطر شقایق ها❤❤...
  • ☺♥تفریحی♥☺
  • بــــــ♥ـــــاران
  • کنارم بمان کنارت هستم..
  • ✓✿●•·ضد دخـــتـــر ضد پــــــســـر✓✿●•·
  • دنیام ♥ پر ♥ احساسه
  • صرفا جهت خنده(داداش احسان)
  • +18
  • ♥ ☺ ☻ این جا همه چی پیدا میشه☻☺♥
  • ✿ قربوטּ بچــہ هاے بامرام ✿
  • ♥ وبلاگ مجید اصغرزاده ♥
  • عاشق خسته........
  • ɮɨӄɦɨǟʟ
  • ردیابی ماشین
  • حمل هوایی ماینر از چین
  • لیزر دوچرخه
  • هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
  • جلو پنجره لیفان ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند

    منو با عنوان  یه مهر ماهی تکو آدرس fatemeh2020.LXB.ir لینک کن و خبر بده بلینکمت..اکی!!!میسی!!







    Authors

  • FATISA

  • Codes


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 20
    بازدید دیروز : 30
    بازدید هفته : 75
    بازدید ماه : 176
    بازدید کل : 1834
    تعداد مطالب : 56
    تعداد نظرات : 1153
    تعداد آنلاین : 1



    محمد احسان...اینم اق داداش ما...
    چهار شنبه 12 آذر 1393 | 15:29 | FATISA |

     

     

     ƒα☂ℯღℯℌ



    نظرات شما عزیزان:

    ♀✿ⓜⓘⓣⓡⓐ✿♀
    ساعت7:42---27 آذر 1393
    اخه ی گوگولی بچه باادبیه ازش پیداست
    پاسخ:خخخ اره با ادب که هست اما شیطونیه هااااااااااااااا....


    مهتاب
    ساعت15:25---23 آذر 1393
    وای داداشت هم مثل خودت گله
    پاسخ:مرسی خانومی..


    فاطمه
    ساعت13:40---15 آذر 1393
    هی وای من ....معلومه از اون غیرتیاس...
    خخخخ نه باو...


    بهاره
    ساعت20:06---14 آذر 1393
    روز به روز داری پیشرفت میکنیا خوشگل ...از طرف من لپاشو بگیر....اخ جوووونم
    پاسخ:خخخخخخخخخ باوشه...!


    Rezvan
    ساعت11:56---13 آذر 1393
    ای جانم.... زنده باشه گلم
    پاسخ:ممنان..!


    !(farzad)!
    ساعت5:03---13 آذر 1393
    خدا حفظش کنه
    خوشگله این اق داداش تو بزرگ بشه قطعی دختر میاد همه رو میکشونه سمت خودش خخخخخخمن رفتم دوست دختر جم کنم تا داداشت بزرگ نشده دختر کشه خدا به داد دخترا برسه
    پاسخ:خخخخخ...!


    مجید اصغرزاده
    ساعت3:34---13 آذر 1393
    آبجی آپم وقت کردی بیا وبم ممنون
    پاسخ:چشم امدم....!


    مجید اصغرزاده
    ساعت3:30---13 آذر 1393
    ماشالله چه خوشتیپ خدا حفظش کنه
    ممنااااااااااااان که نظر دادین...!


    ✓✿●•·ضد دخـــتـــر ضد پــــــســـر✓✿●•·
    ساعت23:31---12 آذر 1393
    خدا حفظش کنه

    بهاره
    ساعت21:35---12 آذر 1393
    واااااای چه جیگره.....
    پاسخ:مررررررررسی...خخخ


    معبر سایبری پایگاه کوثر 1
    ساعت19:51---12 آذر 1393

    ممکن است گاهي گريه کنم ولي هيچگاه در تنهايي گريه نمي کنم
    خداوند اينجاست
    اشکهاي مرا پاک مي کند...چون...
    قلب من خانه ي خداست
    ممکن است گاهي بيفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنهــــــا نمي مانم
    خداوند هست و مرا بلند مي کند... چون...
    قلب من خانه ي خـــ?ــــداست
    شايد گاهي رنج بکشم اما هرگز در اين رنج کشيدن تنهــــــا نمي مانم
    پروردگار مرا از رنجها رها مي کند...چون...
    قلب من خانه ي خـــ?ــــداست
    خوشحالم براي اينکه مي دانم هرگز تنهــــــا نمي مانم
    خداوند همواره با من است...چون...
    قلب من خانه ي خـــ?ــــداست

    سلام ممنون از اینکه اومدید باکمال میل لینک شدید
    شمام لینکی.....


    ●·•° בـפֿـتر פֿـاص°•·●
    ساعت15:59---12 آذر 1393
    خدا نگهش داره

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه: