یـہ ᓄـهر ᓄـاهے تڪ

Menu

HomE ProfiLe
PosTs DesiGn
About



Friends

  • ghalebhaa
  • ابزار وبلاگ
  • خرید لایسنس نود32
  • دنیای نگین و الی..
  • چند متر مکعب عشق
  • ♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥
  • (◕‿◕) همینیــــ ... که هست (◡‿◡)
  • ازتو نه از خودم پرم..
  • ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́ ̈́ẗ́ä́r̈́ḯn̈́ ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́
  • یه دخی تتلیتی
  • دخدر جهنمی
  • تلخی شب
  • בـפֿـۓ عصبۓ ...
  • دخترک جهنمی
  • پسران سیگاری
  • gallery M!TrA
  • دخترخاص
  • ✿هر چی تو فکرشو بکنی✿
  • یه دخمل روانی شایدم منگول
  • درررررررهم
  • dizniland
  • سایت رسمی هوادارن مرتضی پاشایی
  • ♥♥♥خنده بازار♥♥♥
  • سارا یکتا
  • اين داستان براساس واقعيت است
  • ...❤❤عطر شقایق ها❤❤...
  • ☺♥تفریحی♥☺
  • بــــــ♥ـــــاران
  • کنارم بمان کنارت هستم..
  • ✓✿●•·ضد دخـــتـــر ضد پــــــســـر✓✿●•·
  • دنیام ♥ پر ♥ احساسه
  • صرفا جهت خنده(داداش احسان)
  • +18
  • ♥ ☺ ☻ این جا همه چی پیدا میشه☻☺♥
  • ✿ قربوטּ بچــہ هاے بامرام ✿
  • ♥ وبلاگ مجید اصغرزاده ♥
  • عاشق خسته........
  • ɮɨӄɦɨǟʟ
  • ردیابی ماشین
  • حمل هوایی ماینر از چین
  • لیزر دوچرخه
  • هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
  • جلو پنجره لیفان ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند

    منو با عنوان  یه مهر ماهی تکو آدرس fatemeh2020.LXB.ir لینک کن و خبر بده بلینکمت..اکی!!!میسی!!







    Authors

  • FATISA

  • Codes


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 43
    بازدید دیروز : 30
    بازدید هفته : 98
    بازدید ماه : 199
    بازدید کل : 1857
    تعداد مطالب : 56
    تعداد نظرات : 1153
    تعداد آنلاین : 1



    هوف...
    چهار شنبه 5 آذر 1393 | 15:51 | FATISA |

     

    عکس های احساسی و زیبای عاشقانه خرس عروسکی

     

    سلام دوستا...

     

    ببخشید که دیر به دیر بهتون سرمیزنم...

     

    اخه در گیر درسام امسالم بسیااااااااار سخت است...خخخ

     

    اگر اپ کردین خبر  بدین تا بهتون بسرم...

     

    ممنون منم یاری کنین..

     

    فیزیک 2 تو مغزم نمیرررررررررره...گگگگگگ

     

    فعلا باااااااااااای اخر هفته ها بیشتر میام نت

     

    ولی میام وباتونو نظر بارررررررررررون میکنمااااااااا...

     

    من رفتم به درسام برسم..

     

    به جان خودم مدیونید اگر فک کنین خر خونم..!

     



    نظرات شما عزیزان:

    امیر
    ساعت16:49---12 آذر 1393
    موفق باشی فاطمه
    راستی چی میخونی چندمی؟
    پاسخ:من دوم دبیرستانم رشتمم ریاضی..


    mostaf7
    ساعت18:01---7 آذر 1393
    وووووووووووویی چ وبلاگی خوفی داری

    مطالبتو خوندم واقعا عالی بود فاطمه جان

    به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم

    راستی یه چتروم هم دارم احتیاج به کاربر دارم اگه خواستی تشریف بیار خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیاری

    دوروغ چت//www.doorooghchat.ir


    معبر سایبری پایگاه کوثر1
    ساعت11:24---6 آذر 1393
    خدایا تورا دوست دارم بی انکه علتش را بدانم عشقی علت بخواهد یا احترام است یا ریا



    منتظرتون هستم


    مجید اصغرزاده
    ساعت3:24---6 آذر 1393
    مرسی که اومدی وبم
    پاسخ:خواهش میشود..


    مجید اصغرزاده
    ساعت3:21---6 آذر 1393
    سلام به درسات برس موفق باشی
    پاسخ:ممنااااااااااااااان باوووووووووش..


    ✿anna✿
    ساعت16:57---5 آذر 1393
    مرسی از نظراتت
    پاسخ:چاکرم...!


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه: